Property Management

Administrowanie portfelem nieruchomości, w tym:
nadzór nad umowami najmu,
utrzymywanie stałego kontaktu z najemcami,
windykacja,
raportowanie miesięczne, kwartalne i roczne,
nadzór nad bieżącą eksploatacją budynku, najemców i dostawców usług,
prowadzenie księgowości,
doradztwo,
rozwijanie bazy klientów i przetargi na wszystkie usługi do centrum.

Investment

Współpracując z partnerami nabyliśmy ponad 1 mld USD nieruchomości w 31 transakcjach w 17 lokalizacjach w Europie Środkowo-Wschodniej i pionierskich inwestycjach w centrach handlowych w Polsce - często w niedowartościowanych lokalizacjach regionalnych.

Firma jest partnerem lokalnym dla największych na świecie instytucji funduszy inwestycyjnych i organizacji inwestujących w nieruchomości. W imieniu światowych liderów, MMG pozyskuje inwestycje na lokalnym rynku nieruchomości i zapewnia stałe wsparcie w pełnym zakresie usług zarządzania aktywami i nieruchomościami przy przejęciu i sprzedaży. W przeszłości MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group i Europa Capital.

Leasing

Obecnie MMG oferuje 100 000 m2 powierzchni handlowej m. in. w: Bramie Mazur w Ełku i Galerii Niwa w Oświęcimiu. Dodatkowo firma jest odpowiedzialna za wynajęcie powierzchni komercyjnej w wielofunkcyjnym kompleksie biurowym i handlowym, który będzie zlokalizowany przy ul. Piotrkowskiej 155 przy nowym węźle transportu publicznego w centrum Łodzi. Najnowszy projekt Galeria Młociny, sztandarowy projekt detaliczny Master Management Group, zlokalizowany w doskonałej lokalizacji na warszawskiej dzielnicy Bielany, został zakupiony przez Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. za łączną kwotę 104,5 mln EUR (netto 42 mln EUR). Nowoczesny kompleks handlowo-usługowy jest obecnie w budowie, a po ukończeniu będzie oferował 70 000 mkw GLA.

W 2016 roku, sześć miesięcy po uzyskaniu zezwolenia na budowę, MMG wynajęło ponad 50% powierzchni z 70 000 mkw; 39 000 mkw GLA podpisano 90 umów: 9-ekranowe kino, klub fitness, wiodące marki w branży mody, akcesoriów, sprzętu sportowego i domowego oraz do strefy food court: Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius i Oysho, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, GO, Martes Sport, Smyk, VAN GRAAF, C&A, H&M, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. m2), RTV EURO AGD (ponad 1 tys. m2), Martes Sport (około 1 tys. m2) i Rossmann.

Dla galerii Brama Mazur w Ełku Master Management osiągnął 100% komercjalizacji i zyskał kilka znanych marek takich jak: siłownia Calypso i Vision Express oraz głównego operatora żywności: supermarket Intermarché.

Marketing

Oferujemy pełny zakres marketingu nieruchomości. Tworzymy strategię i dostarczamy gotowe projekty adresowane do sektorów B2B i B2C.

Głównymi obszarami naszej działalności są:
pozycjonowanie istniejących centrów handlowych w celu zwiększenia konkurencji (utrzymanie budżetów marketingowych i planów rocznych, planowanie i realizacja wydarzeń),
wspieranie działań działu leasingu,
współpraca z najemcami oraz wsparcie PR w relacjach z najemcami i nadzór nad pracą agencji PR, agencji reklamowych i domów mediowych.