Zespół leasingu MMG odpowiada za rozwój oferty MMG Centers, na które składa się siedem formatów handlowych zlokalizowanych w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu, zakupionych we wrześniu 2017 roku. Portfolio uzupełniają dwa centra handlowe, Brama Mazur w Ełku i Galeria Niwa w Oświęcimiu, które Master Management wybudował i wynajął od podstaw. Od momentu ich otwarcia firma stale uzupełnia ofertę zakupową i wprowadza do obiektów nowe marki. Master Management Group w całości skomercjalizował Bramę Mazur w Ełku, zapraszając do współpracy wiele znanych i debiutujących w mieście marek modowych i rozrywkowych, takich jak: siłownia Calypso i Vision Express oraz głównego operatora spożywczego: supermarket Intermarché.
Na przestrzeni ostatnich jedenastu lat firma z sukcesami prowadziła komercjalizację inwestycji w dużych miastach, takich jak Wrocław (Magnolia Park) czy też Warszawa (Galeria Młociny). W 2016 roku, sześć miesięcy po uzyskaniu pozwolenia na budowę Galerii Młociny, zespół leasingu MMG wynajął 39 tys. mkw z planowanych 70 tys. mkw. W tym czasie podpisano 90 umów z wiodącymi markami z branży mody, akcesoriów, sprzętu sportowego i domowego oraz sieciami gastronomicznymi. Wśród nich: marki grupy Inditex, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, GO, Martes Sport, Smyk, VAN GRAAF, C&A, H&M, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. mkw.), RTV Euro AGD (ponad 1 tys. mkw.), Martes Sport (około 1 tys. mkw.) i Rossmann.
W 2014 roku MMG wynajął około 30 tys. mkw. powierzchni w rozbudowanej części galerii Magnolia Park we Wrocławiu, relokował sześć największych sklepów i wprowadził do miasta nowe marki z nowym konceptem. Na uwagę zasługuje także Galeria Leszno, w której dzięki staraniom MMG pojawiła się pierwsza w mieście grupa luksusowych marek (Patricia Peppe, Armani Jeans, Guess, Axara) oraz Twierdza Kłodzko w pełni skomercjalizowana przez zespół leasingu firmy.