Zarządzanie

Master Management Group konsekwentnie realizuje długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie poza największymi polskimi aglomeracjami. Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Przy współpracy z partnerami zewnętrznymi i inwestorami, MMG odpowiada za:
nadzór nad bieżącą eksploatacją budynku,
prowadzenie księgowości,
windykację,
rozwijanie bazy klientów i przetargi na wszystkie usługi do centrum,
raportowanie miesięczne, kwartalne i roczne.

Inwestycje

Przy współpracy z funduszami i instytucjami inwestycyjnymi, nabyliśmy ponad 1,2 mld USD wartości nieruchomości w 33 transakcjach, w 28 lokalizacjach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma jest partnerem lokalnym dla największych na świecie firm i organizacji inwestujących w nieruchomości. W imieniu światowych liderów, MMG pozyskuje inwestycje na lokalnym rynku nieruchomości i zapewnia stałe wsparcie w pełnym zakresie usług zarządzania aktywami przy przejęciu i sprzedaży. W przeszłości MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group i Europa Capital.

Najem

MMG odpowiada za rozwój oferty MMG Centers, na które składa się dziewięć formatów handlowych zlokalizowanych w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu, nabytych we wrześniu 2017 roku. Portfolio uzupełniają dwa centra handlowe, Brama Mazur w Ełku i Galeria Niwa w Oświęcimiu, które Master Management wybudował i komercjalizował, aż do otwarcia. Od momentu wprowadzenia tych obiektów na rynek, firma stale uzupełnia ich ofertę zakupową i wprowadza nowe marki. Dla galerii Brama Mazur w Ełku Master Management osiągnął maksymalny poziom najmu i wprowadził wiele znanych i pierwszych w mieście marek modowych i rozrywkowych, takich jak: siłownia Calypso i Vision Express oraz głównego operatora żywności: supermarket Intermarché. Dodatkowo firma finalizuje najem powierzchni komercyjnej w wielofunkcyjnym kompleksie biurowym i handlowym Hi Piotrkowska 155, który będzie zlokalizowany przy nowym węźle transportu publicznego w centrum Łodzi. Na zaawansowanym etapie są także negocjacje umów w trzech handlowych projektach deweloperskich w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Na przestrzeni ostatnich jedenastu lat, firma z sukcesami przeprowadziła komercjalizację inwestycji w dużych miastach, takich jak Wrocław, projekt: Galeria Magnolia czy też Warszawa, projekt: Galeria Młociny. W 2016 roku, sześć miesięcy po uzyskaniu pozwolenia na budowę Galerii Młociny zespół leasingu MMG wynajął 39 000 mkw z planowanych 70 000 mkw. Podpisano 90 umów z wiodącymi markami w branży mody, akcesoriów, sprzętu sportowego i domowego oraz do strefy food court, są to między innymi marki grupy Inditex, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, GO, Martes Sport, Smyk, VAN GRAAF, C&A, H&M, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. m2), RTV EURO AGD (ponad 1 tys. m2), Martes Sport (około 1 tys. m2) i Rossmann.

W 2014 roku MMG wynajął około 30 000 mkw powierzchni w rozbudowanej części galerii Magnolia we Wrocławiu, relokował sześć największych sklepów i wprowadził do miasta nowe marki z nowym konceptem. Na uwagę zasługują także Galeria Leszno, do której MMG wprowadził pierwszą w mieście grupę luksusowych marek (Patricia Peppe, Armani Jeans, Guess, Axara) oraz Twierdza Kłodzko w pełni skomercjalizowana przez zespół leasingu.

Marketing

Firma wykorzystuje potencjał nabytych nieruchomości poprzez różne możliwości rozwoju – od niestandardowych działań marketingowych po aktywizacje konsumentów budujące zaangażowanie i prowadzące do wzrostu odwiedzalności, a co za tym idzie, rentowności. Oferujemy pełny zakres marketingu nieruchomości. Tworzymy strategię i dostarczamy gotowe projekty adresowane do sektorów B2B i B2C.

Głównymi obszarami naszej działalności są:
pozycjonowanie istniejących centrów handlowych w celu zwiększenia ich konkurencyjności (utrzymanie budżetów marketingowych i planów rocznych, planowanie i realizacja wydarzeń),
wspieranie działań działu najmu i współpraca z najemcami przy projektach na etapie deweloperskim i po otwarciu,
budowanie wizerunku marki MMG i komunikowanie działalności firmy do mediów branżowych z wykorzystaniem wiedzy eksperckiej naszego zespołu.