Zarządzanie

Master Management Group konsekwentnie realizuje długofalową strategię aktywnego zarządzania centrami handlowymi i wzmacniania wartości obiektów w średnich i małych miastach. Firma wykorzystuje potencjał nabytych nieruchomości, budując silne relacje z klientami i skupiając się na wzroście najważniejszych wskaźników – odwiedzalności i obrotów. Obecnie MMG zarządza łącznie 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w takich obiektach jak: Brama Mazur w Ełku, Galeria Niwa w Oświęcimiu oraz w centrach działających pod marką MMG Centers w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Przy współpracy z partnerami zewnętrznymi i inwestorami MMG odpowiada za:
nadzór nad bieżącą eksploatacją budynku,
opiekę i wsparcie dla najemców,
prowadzenie księgowości,
windykację,
rozwijanie bazy klientów i przetargi na wszystkie usługi do centrum,
raportowanie miesięczne, kwartalne i roczne.

Inwestycje

Przy współpracy z funduszami i międzynarodowymi inwestorami MMG zawarła 33 transakcje zakupu nieruchomości o wartości ponad 1,2 mld dolarów w 28 lokalizacjach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma jest partnerem lokalnym dla największych na świecie firm i organizacji inwestujących w nieruchomości. W imieniu światowych liderów MMG:

pozyskuje nieruchomości na lokalnym rynku,
zapewnia stałe wsparcie w pełnym zakresie usług zarządzania aktywami,
prowadzić proces inwestycyjny po przejęciu obiektu, w trakcie jego działania i ewentualnej sprzedaży.
W przeszłości MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group i Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone.

Najem

Zespół leasingu MMG odpowiada za rozwój oferty MMG Centers, na które składa się siedem formatów handlowych zlokalizowanych w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu, zakupionych we wrześniu 2017 roku. Portfolio uzupełniają dwa centra handlowe, Brama Mazur w Ełku i Galeria Niwa w Oświęcimiu, które Master Management wybudował i wynajął od podstaw. Od momentu ich otwarcia firma stale uzupełnia ofertę zakupową i wprowadza do obiektów nowe marki. Master Management Group w całości skomercjalizował Bramę Mazur w Ełku, zapraszając do współpracy wiele znanych i debiutujących w mieście marek modowych i rozrywkowych, takich jak: siłownia Calypso i Vision Express oraz głównego operatora spożywczego: supermarket Intermarché.

Dodatkowo firma finalizuje najem powierzchni komercyjnej w wielofunkcyjnym kompleksie hotelowym, biurowym i handlowym Hi Piotrkowska 155, który będzie zlokalizowany przy nowym węźle transportu publicznego w centrum Łodzi. Na zaawansowanym etapie są także negocjacje umów w trzech handlowych projektach deweloperskich w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Na przestrzeni ostatnich jedenastu lat firma z sukcesami prowadziła komercjalizację inwestycji w dużych miastach, takich jak Wrocław (Magnolia Park) czy też Warszawa (Galeria Młociny). W 2016 roku, sześć miesięcy po uzyskaniu pozwolenia na budowę Galerii Młociny, zespół leasingu MMG wynajął 39 tys. mkw z planowanych 70 tys. mkw. W tym czasie podpisano 90 umów z wiodącymi markami z branży mody, akcesoriów, sprzętu sportowego i domowego oraz sieciami gastronomicznymi. Wśród nich: marki grupy Inditex, Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, GO, Martes Sport, Smyk, VAN GRAAF, C&A, H&M, Sephora, CINEMA3D, Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. mkw.), RTV Euro AGD (ponad 1 tys. mkw.), Martes Sport (około 1 tys. mkw.) i Rossmann.

W 2014 roku MMG wynajął około 30 tys. mkw. powierzchni w rozbudowanej części galerii Magnolia Park we Wrocławiu, relokował sześć największych sklepów i wprowadził do miasta nowe marki z nowym konceptem. Na uwagę zasługuje także Galeria Leszno, w której dzięki staraniom MMG pojawiła się pierwsza w mieście grupa luksusowych marek (Patricia Peppe, Armani Jeans, Guess, Axara) oraz Twierdza Kłodzko w pełni skomercjalizowana przez zespół leasingu firmy.

Marketing

Oferujemy pełny zakres marketingu nieruchomości. Tworzymy strategię i dostarczamy gotowe projekty adresowane do sektorów B2B i B2C.

Głównymi obszarami naszej działalności są:
pozycjonowanie istniejących centrów handlowych w celu zwiększenia ich konkurencyjności (planowanie i realizacja wydarzeń, budowanie marki obiektu i jego rozpoznawalności wśród klientów, utrzymanie budżetów marketingowych i planów rocznych),
wspieranie działań działu najmu i współpraca z najemcami przy projektach na etapie deweloperskim i po otwarciu,
budowanie wizerunku marki MMG i komunikowanie działalności firmy do mediów branżowych z wykorzystaniem wiedzy eksperckiej naszego zespołu.