Trzy salony marki OCHNIK otwarto w centrach zarządzanych  przez Master Management Group

Master Management Group wprowadził nowego najemcę do trzech centrów z portfolio firmy w Polsce Centralnej i Północno-Wschodniej. Salony renomowanej polskiej marki OCHNIK, słynącej z wysokiej jakości odzieży, galanterii skórzanej, akcesoriów oraz walizek podróżnych, przywitały klientów w Ciechanowie, Kutnie i w Ełku na łącznej powierzchni 465 m2.

- OCHNIK rozpoczyna rozwój sieci sprzedaży w mniejszych miastach, a posiadanie salonów w Ciechanowie, Ełku i ostatnio otwartego w Kutnie idealnie wpisuje się w tę strategię. Master Management Group spełniło nasze oczekiwania dotyczące nie tylko wielkości galerii, ale również doboru najemców – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju Salonów Firmowych OCHNIK. Wszystkie trzy centra, do których dołączyła marka OCHNIK, to dominujące w swoich lokalizacjach obiekty handlowe z kompleksową ofertą marek niemal wszystkich kategorii. Ich ugruntowana pozycja na rynkach regionalnych, popularność wśród klientów i wysokie wskaźniki obrotów przekładają się na wysoki poziom najmu.

- Marka OCHNIK świetnie wpisuje się w portfolio najemców naszych centrów w Ciechanowie, Kutnie i Ełku, istotnie wzmacniając tam ofertę wyższego segmentu dla bardziej wymagających klientów. Sprawne zarządzanie obiektami handlowymi we wszystkich obszarach – od bieżącej działalności, przez najem i nadzór techniczny, po marketing – jest kluczowym czynnikiem stanowiącym o rozwoju obiektów Master Management Group. Jestem przekonana, że sklepy OCHNIK staną się zarówno magnesem przyciągającym nowych klientów do naszych centrów, jak i wyjdą naprzeciw oczekiwaniom tych, dla których obiekty w Ciechanowie, Kutnie i Ełku są od lat miejscami pierwszego wyboru przy podejmowaniu decyzji zakupowych – mówi Wioleta Sobieraj, Leasing Manager w Master Management Group.

Bogata oferta OCHNIK we wszystkich lokalizacjach umożliwia skompletowanie garderoby od stóp do głów. Klienci znajdą w niej nie tylko okrycia wierzchnie, w tym skórzane kurtki, z których słynie marka, ale też odzież, obuwie, torebki, paski, rękawiczki i portfele oraz nowoczesne walizki podróżne.

 

- Wystrój salonów jest odzwierciedleniem aktualnego konceptu marki. Wyróżnia go prostota formy i nowoczesny design, stonowana kolorystyka oraz metalowe, modułowe meble, które ułatwiają szybkie przeorganizowanie wnętrza – opisuje Arkadiusz Konarski z OCHNIK.

Największy salon marki OCHNIK został otwarty w Bramie Mazur w Ełku. Zlokalizowana w ścisłym centrum miasta galeria handlowa, z klubem fitness i restauracjami, była wielokrotnie nagradzana za swoją wyjątkową architekturę. Na 18 000 m2 gromadzi sklepy lokalnych i międzynarodowych marek popularnych wśród klientów. Salon OCHNIK zajął tam powierzchnię 163 m2.

Galeria Różana w Kutnie zyskała salon OCHNIK o powierzchni 162 m2. Obiekt, liczący 16 100 m2, tworzy ulubioną strefę zakupowo-rozrywkową dla mieszkańców regionu, z propozycją czołowych marek modowych, przez kosmetyki i akcesoria, po artykuły dla domu i punkty usługowe, w bezpośrednim sąsiedztwie marketu budowlanego Leroy Merlin, aquaparku i restauracji Mc Donald ‘s. Przy głównym wejściu do obiektu powstaje też dwukondygnacyjna restauracja KFC.

Centrum MMG Ciechanów, gdzie sklep OCHNIK zajmuje 140 m2, również tworzą polskie i międzynarodowe marki wielu branż, wielkopowierzchniowy market spożywczy oraz popularne dyskonty niespożywcze i drogerie. Obiekt jest zlokalizowany przy popularnej drodze krajowej, łączącej województwa łódzkie i mazowieckie. Dojazd jest tam możliwy zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem. Łączna powierzchnia najmu w MMG Ciechanów wynosi 15 600 m2.

 

Pliki