Nowa perfumeria Douglas i większy 4F w centrum MMG Ciechanów

Master Management Group rozszerzyło ofertę centrum MMG Ciechanów o dwie popularne marki kategorii beauty i sportu. To debiutująca w regionie perfumeria Douglas oraz sklep sportowy 4F, zwiększający powierzchnię o ponad 100 m². Obiekt w Ciechanowie odwiedza rocznie 3,5 mln klientów, a poziom najmu sięga tam 100 procent.

Salon Douglas w MMG Ciechanów zajął powierzchnię 210 m². Zaprojektowany został w najnowszym koncepcie marki, bazującym na stonowanej kolorystce wnętrz i wyposażenia oraz mocnych elementach multimedialnych. Lider rynku beauty oferuje mieszkańcom Ciechanowa i regionu produkty pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe, zarówno marek luksusowych jak i popularnych,
z czego część jest dostępna wyłącznie w perfumeriach Douglas.

To już czwarty salon Douglas otwarty na przestrzeni ostatniego roku w obiektach, zarządzanych przez Master Management Group. Od 2022 roku perfumerie powstały również w Bramie Mazur
w Ełku, Galerii Różanej w Kutnie oraz Galerii Niwa w Oświęcimu.

- Możliwość wzbogacania oferty centrów z portfolio Master Management Group o najbardziej pożądane marki w swoich kategoriach, jest ważnym elementem strategii rozwoju tych obiektów, wpływającym na powodzenie biznesowe całego portfolio najemców. To silny magnes, który przyciąga klientów oraz istotnie wzbogaca ich doświadczenia zakupowe. Tworzymy centra i parki handlowe, które odpowiadać mają na zróżnicowane potrzeby i różną zasobność portfeli, czego przykładem jest właśnie nasz obiekt w Ciechanowie - mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.

MMG Ciechanów to najpopularniejsze centrum handlowe w regionie, z poziomem najmu sięgającym 100 procent. Wprowadzenie nowej marki Douglas i rozszerzenie powierzchni sprzedażowej 4F było możliwe m.in. dzięki niedawnym zmianom operatora spożywczego.

Sklep 4F zyskał dodatkowe 100 m² i swoją ofertę w MMG Ciechanów prezentuje obecnie na 320 m². To nowoczesne wnętrza z kompleksową ofertą kolekcji 4F dla dorosłych i 4F Junior dla dzieci - ubrań, butów i akcesoriów na co dzień, jak i do uprawiania sportu.

MMG Ciechanów łączy tradycyjną galerię i park handlowy, które niespełna dwa lata temu przeszły gruntowną modernizację. Na 15 600 m² obiekt gromadzi ponad 30 sklepów i punktów usługowych większości kategorii: ubrań (m.in. H&M, Reserved, Carry, Cropp, Diverse, House, Ochnik), obuwia (m.in. CCC), akcesoriów (m.in. Yes, Argentum Biżuteria), sportu (4F, Martes Sport), artykułów dla domu (m.in. Home&You, RTV Euro AGD, Jysk), drogerii (m.in. Rossman, Hebe), a także popularne dyskonty niespożywcze (Pepco, Kik, Action) i market spożywczy Biedronka. Centrum odwiedza rocznie 3,5 mln klientów. Na miejsce można dojechać komunikacją miejską, a na przyjeżdżających własnymi samochodami czeka 500 miejsc parkingowych.

Pliki