Master Management Group wprowadza markę Action do portfolio obiektów w Polsce

Trzy sklepy Action w obiektach w Szczecinie, Piekarach Śląskich i Poznaniu zajmą łącznie ponad 2770 m² powierzchni handlowej

Master Management Group wprowadza znaną markę dyskontów niespożywczych Action do portfolio najemców w swoich obiektach. Umowa obejmuje łącznie ponad 2770 m² w trzech lokalizacjach: w Piekarach Śląskich, Szczecinie, a wkrótce także w Poznaniu. Firmy współpracować będą przez najbliższe pięć lat.

Obiekty Master Management Group to popularne parki handlowe i centra handlowe, obecne niemal w całej Polsce, o łącznej powierzchni ponad 100 tysięcy m². To najczęściej dominujące miejsca zakupów w swoich lokalizacjach, z dobrym dostępem zarówno dla klientów z najbliższych okolic, jak również przyjezdnych z bardziej oddalonych części miast czy regionów. Obiekty działają w strategicznych lokalizacjach na przedmieściach, w bezpośrednim sąsiedztwie dróg szybkiego ruchu.

- Action to solidny partner biznesowy. Nasze negocjacje, które przypadły na trudny czas pandemii, przebiegały bardzo sprawnie i rzeczowo. Jestem przekonana, że sklepy tej popularnej marki w obiektach Master Management Group doskonale spełnią oczekiwania naszych klientów. – mówi Anna Polak, Head of Leasing, Master Management Group. - Wejście sieci Action do naszego portfolio to dowód na duży potencjał destynacji zakupowych, które stworzyliśmy - podkreśla Anna Polak.

- Na lokalizację sklepów Action wybieramy przede wszystkim parki i centra handlowe, które cieszą się dużą popularnością wśród lokalnej społeczności, są położone w miejscach łatwo dostępnych dla klientów i oferują atrakcyjny mix najemców. Obiekty Master Management Group spełniają te warunki, dlatego bardzo dobrze wpisują się w naszą strategię rozwoju na polskim rynku. Z kolei marka Action świetnie uzupełnia ich ofertę – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Park handlowy w Szczecinie położony jest w popularnej strefie handlowej miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych. Sprawne dotarcie na zakupy umożliwia pobliska droga krajowa nr 10, stanowiąca główny dojazd do centrum miasta. Obiekt w Piekarach Śląskich jest zlokalizowany w pobliżu wjazdu na autostradę A1, również w gęstej zabudowie mieszkaniowej. Sklepy Action, otwarte w sierpniu tego roku, uzupełnią tam mocną ofertę popularnych marek, jak: Media Markt, Media Expert, Decathlon, Jula, Komfort, Bricomarche, CCC czy Rossman. Centrum w Poznaniu mieści się z kolei w popularnej, dobrze prosperującej dzielnicy Poznań – Jeżyce.

Tam sklep Action otwarty zostanie jesienią tego roku.

- Naszym celem jest strategiczna rozbudowa oferty parków handlowych i wzmacnianie ich atrakcyjności, zarówno dla klientów detalicznych, jak również inwestorów. W naszych działaniach jako zarządca koncentrujemy się na budowaniu dobrych doświadczeń zakupowych, generowaniu solidnej dynamiki wzrostu wartości sprzedaży w sklepach naszych najemców, a w konsekwencji również podnoszeniu wartości samych obiektów - mówi Paul Kuśmierz, prezes Master Management Group.

Action to sieć dyskontów niespożywczych oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto

w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Obecnie Action poleca jesienne dekoracje oraz akcesoria, które umilą chłodniejsze wieczory, takie jak ciepłe tekstylia, kosmetyki do domowego SPA, nici do haftowania czy zestawy kreatywne dla dzieci. Osoby aktywne fizycznie znajdą tu m.in. maty do jogi, skakanki czy elastyczne taśmy do ćwiczeń.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 100 000 m². Firma posiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 350 000 m² powierzchni handlowo – usługowej.

Pliki