Marki sportowe powiększają sklepy w MMG Centers Kutno

Od sierpnia klienci MMG Centers Kutno korzystają z szerszej oferty odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Dzięki przedłużonym umowom najmu Martes Sport powiększył się trzykrotnie, a 50Style zajął lokal o 70 mkw. większy. Obie marki zmieniły lokalizacje i poszerzyły asortyment o nowe produkty.

Centrum handlowe Master Management Group w Kutnie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców, czego efektem jest bogatsza oferta sklepów sportowych. Na rozwój biznesu w Kutnie postawiła wiodąca w tym segmencie marka - Martes Sport. Salon powiększył się z 357 do 1028 mkw. i zmienił lokalizację na park handlowy. Teraz do sklepu będzie można wejść bezpośrednio z parkingu naziemnego.

’’Powiększenie naszego sklepu do ponad 1000 m2 pozwoli miłośnikom sportu i rekreacji na dokonanie kompleksowych zakupów związanych z uprawianiem ich ulubionych dyscyplin sportowych. Salon będzie posiadał znacznie szerszy asortyment zaprezentowany w nowym, odświeżonym koncepcie. Liczymy, że te zmiany spodobają się naszym klientom, a nowa aranżacja wpłynie na lepsze doświadczenia zakupowe. Otwarcie w nowej lokalizacji planowane jest na początek października ” – powiedział przedstawiciel Martes Sport.

Pozytywne zmiany czekają także klientów sklepu 50Style, który przeniósł się do lokalu w centralnej część pasażu. Dzięki większej powierzchni najemca wprowadzi do oferty jeszcze więcej produktów w przystępnych cenach takich marek jak: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro czy Feewear. Salon 50Style powiększył się z 245 do 296 mkw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepów Smyk i YES.

’’Naszym priorytetem jest utrzymanie w obiekcie silnych marek, które doskonale wykorzystują trend na aktywny styl życia i zapotrzebowanie na dobrej jakości produkty rekreacyjne i sportowe. Cieszymy się, że tak silna i rozpoznawalna marka jak Martes Sport zostaje z nami na kolejne pięć lat. Dzięki temu możemy sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć powierzchnię sklepów sportowych, które cieszą się dużą popularnością w Kutnie” – mówi Marzena Pijarczyk, Senior Leasing Manager w Master Management Group.

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, w których ofercie znajdują się markowe artykuły sportowe i rekreacyjne. Oferta Martes Sport skierowana jest do wymagających klientów, przywiązujących dużą wagę do marki i jakości. Dzięki przejrzystej ekspozycji produktów sklepy Martes Sport są nowoczesne, przyjazne dla klienta oraz oddają klimat i atmosferę sportu.. Prężny i konsekwentny rozwój marki sprawił, że aktualnie sieć Martes Sport to ponad 320 sklepów sportowych w całej Polsce.

50Style to marka prowadzona przez firmę Marketing Investment Group S.A., która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Spółka jest wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Umbro, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Obecnie Grupa MIG dostarcza konsumentom produkty znanych marek w ponad 300. punktach handlowych, zarówno przez własne placówki detaliczne, jak i przez rozbudowaną sieć dystrybucji hurtowej i franczyzowej.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum o powierzchni 16 100 mkw, na który składa się galeria handlowa i park handlowy. Wśród najemców są polskie i zagraniczne marki oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum zapewnia komfortowy parking zewnętrzny na 490 miejsc.. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Pliki