Carrefour przedłuża umowę w Galerii Niwa

Carrefour Polska, jeden z liderów branży detalicznej w Polsce, przedłużył umowę najmu z Galerią Niwa na kolejne lata. Ta decyzja dowodzi, że oświęcimskie centrum handlowe jest postrzegane jako atrakcyjna lokalizacja dla popularnych najemców na polskim rynku. Jest to zasługa m.in. utrzymujących się na wysokim poziomie wskaźników odwiedzalności i stale poszerzanej oferty tenant mixu.

„Kontynuacja współpracy z tak popularną marką w Polsce i na świecie bardzo nas cieszy. Decyzja  o przedłużeniu umowy daje Galerii Niwa możliwość zapewnienia klientom atrakcyjnej oferty artykułów spożywczych i usług około zakupowych. – opowiada Katarzyna Zegar, Dyrektor Galerii Niwa. „Silna marka operatora spożywczego i rozrywka to dwa czynniki, które w połączeniu z ofertą modową przyciągają klientów do galerii, aby finalnie zapewnić jej sukces. Carrefour bardzo dobrze sprawdza się w naszym koncepcie, co przekłada się na wysoki wskaźnik odwiedzalności centrum i stale rosnącą grupę lojalnych klientów ” – dodaje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

„O przedłużeniu umowy najmu w Galerii Niwa zadecydowała popularność naszego sklepu oraz jego dobra lokalizacja w chętnie odwiedzanym i największym centrum handlowym w Oświęcimiu. Jako jeden z kluczowych i największych operatorów spożywczych w mieście jesteśmy w Niwie już od 10 lat. Stale pracujemy nad udogodnieniami dla klientów, wprowadzając innowacje technologiczne, nowe produkty i usługi, zgodne z trendami konsumenckimi. Także w sklepie Carrefour w Niwie, klienci mogą korzystać już z usługi Click & Collect, która daje im możliwość odbierania produktów niespożywczych zamówionych na platformie Carrefour.pl, w swoim sklepie blisko domu” – komentuje Agnieszka Prędka, Head of Lease Management & Expansion w Carrefour Polska.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Finalizacja nowych umów najmu i przedłużeń pokazuje, że koncept Galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Połączenie mody, rozrywki i usług na ponad 14 700 mkw., na dwóch poziomach przyciąga mieszkańców i turystów.  Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino  Planet Cinema. Na przestrzeni ostatnich miesięcy ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Gatta, Quiosque i Sizeer.

Pliki