Teraz MMG – Firma przejmuje na własność portfel 7 centrów i obecnie zarządza łącznie 100 000 m kw. GLA

Firma Master Management Group przejęła na własność portfel 7 centrów, którymi dotychczas zarządzała. Portfolio grupy składa się teraz z 9 centrów o łącznej powierzchni 100,000 m kw. Obecnie trwa rebranding obiektów. Stoisko Master Management Group na targach Shopping Center Forum cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, m.in. dzięki premierze nowego projektu.

Centra, które przejęła na własność firma Master Management Group zlokalizowane są w Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich, Józefosławiu, Lubinie, Poznaniu i Szczecinie. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z nowymi centrami stanowi łącznie około 100 000 m kw. powierzchni handlowej. Ponadto Master Management Group pracuje nad najnowszym konceptem Forest Park Outlet w Łomnej pod Warszawą. Będzie to pierwsze w Polsce centrum outletowe wyróżniające się unikalną architekturą village outlet, zaprojektowane w stylu Zachodnim, w harmonii z otoczeniem. MMG realizuje też projekty w Zawierciu Kołobrzegu i Legionowie oraz buduje w Łodzi obiekt biurowo-handlowo-hotelowy Piotrkowska 155.

„Po sukcesie, jakim jest przejęcie na własność nieruchomości, którymi dotychczas zarządzaliśmy, czas na rebranding i dalszą rozbudowę portfolio – w planach mamy budowę kolejnych czterech centrów, a jeden z nich, Forest Park Outlet, to zupełnie nowy koncept retailowy na polskim rynku” – mówi Paul Kuśmierz, prezes MMG. „Od lat realizujemy długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie w mniejszych miastach. Przejęcie na własność portfela centrów to kolejny etap strategii. Mają one ogromny potencjał i wiele możliwości rozwoju, a co za tym idzie, rentowności” – Paul Kuśmierz. Zdaniem MMG mamy doskonały czas na inwestycje w projekty handlowe. Polska gospodarka się rozwija, rosną płace i konsumpcja. „Polacy pokochali centra handlowe” – mówi Paul Kuśmierz. „Stały się one nie tylko miejscem szybkich i wygodnych zakupów ale także spotkań, relaksu, sposobem na spędzenie czasu z rodziną czy znajomymi. Jeśli w dodatku zlokalizowane są tam, gdzie można obcować z naturą i odpoczywać na świeżym powietrzu, tak jak planujemy w przypadku Forest Park Outlet, stanowią świetną inwestycję” – dodaje Paul Kuśmierz

Pliki