Nowe sklepy i większa powierzchnia.  Trwa przebudowa Centrum MMG w Ciechanowie

Nowe marki, zwiększenie powierzchni przez dotychczasowych najemców oraz modernizacja części kompleksu. To zmiany jakie czekają klientów najpopularniejszego centrum handlowego w Ciechanowie. Prace budowlane trwają, a ich ukończenie zaplanowane jest wczesną jesienią tego roku.

Nowe marki, zwiększenie powierzchni przez dotychczasowych najemców oraz modernizacja części kompleksu. To zmiany jakie czekają klientów najpopularniejszego centrum handlowego

w Ciechanowie. Prace budowlane trwają, a ich ukończenie zaplanowane jest  wczesną jesienią tego roku.

 

Po modernizacji w centrum MMG Ciechanów pojawią się trzy nowe sklepy. To dyskont niespożywczy ACTION o powierzchni 947 m², drogeria Rossmann z ofertą dostępną na 470 m² oraz salon optyczny Vision Express - 75 m². Sklepy popularnych marek PEPCO oraz KIK zmienią swoją lokalizację i niemal podwoją powierzchnię – odpowiednio z 281,83 m² do 566 m²  oraz z 410,92 m² do 656 m². Oba zyskają też osobne wejścia z zewnątrz centrum. Modernizacja wnętrz czeka również salony, znajdujące się w samym pasażu obiektu.

 

- Aktualnie trwają prace rozbiórkowe. Wymieniana jest elewacja i modernizowane są instalacje wewnętrzne. Przygotowujemy również powierzchnie dla nowych najemców. Zaawansowane roboty budowlane są prowadzone na 2 000 m². Wszystko postępuje zgodnie z harmonogramem,  a nowi najemcy mają rozpocząć adaptację swoich sklepów jeszcze w lipcu – mówi Damian Czernik, zarządca Centrum MMG Ciechanów.

 

- Przebudowę Centrum MMG planowaliśmy od dłuższego czasu, jednak pandemia i obostrzenia sanitarne zmieniły nasze założenia. Celem tej modernizacji jest istotna poprawa komfortu zakupów,  a rozbudowa umożliwi wprowadzenie nowych marek, na które czekali mieszkańcy Ciechanowa i okolic. Znamy potencjał naszego centrum na lokalnym rynku, dlatego rozwijamy jego ofertę i unowocześniamy wnętrza – dodaje Damian Czernik, zarządca Centrum MMG Ciechanów.

 

Modernizacja Centrum MMG w Ciechanowie to element długofalowej strategii rozwoju centrów Master Management Group w regionie.

 

– Dążymy do ciągłego ulepszania oferty i przestrzeni zakupowej. Centrum w Ciechanowie  to dominujący obiekt handlowo-usługowy w regionie. Funkcjonalny i wygodny koncept rozlokowania sklepów łączy klasyczny pasaż zakupowy z parkiem handlowym, z osobnym wejściem do lokali najemców wielkoformatowych. To daje możliwość optymalizacji i elastycznego przepływu klientów,

który doskonale sprawdził się w warunkach obostrzeń pandemicznych. Po pierwszej fazie zmian planujemy kolejne etapy inwestycji, wprowadzające nowe znane marki do Centrum w Ciechanowie  – mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.

 

Centrum handlowe MMG Ciechanów jest zlokalizowane na granicy Ciechanowa i pobliskiego Władysławowa. Jego ofertę stanowi połączenie popularnych, globalnych marek i lokalnych najemców. Wśród nich, dostępne są takie marki, jak m.in.: H&M, Reserved, House, CCC, 4F,  KF Sport, Jysk, KIK, PEPCO, drogeria Hebe i market spożywczy Intermarché. Wkrótce dołączą  do nich Action, Rossmann i Vision Express.

 

Centrum dysponuje dużym parkingiem naziemnym na 500 miejsc. Obiekt jest położony  przy popularnej, głównej drodze krajowej nr 60, biegnącej przez województwa mazowieckie i łódzkie. Do centrum można dojechać bezpośrednio także komunikacją miejską, z przystankiem w bezpośrednim sąsiedztwie głównego wejścia do obiektu.

Pliki