Galeria Młociny sprzedana za 104,5 mln euro!

Galeria Młociny, flagowy projekt handlowy należący do Master Management Group, usytuowana w doborowej lokalizacji na warszawskich Bielanach, została nabyta przez Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. za łączną kwotę 104,5 milionów euro (42 m euro netto). Budowa nowoczesnego centrum handlowo – usługowo – rozrywkowego o powierzchni handlowej wynoszącej 70 tys. m kw., jest w toku.

Galeria Młociny, flagowy projekt handlowy należący do Master Management Group, usytuowana w doborowej lokalizacji na warszawskich Bielanach, została nabyta przez Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. za łączną kwotę 104,5 milionów euro (42 m euro netto). Budowa nowoczesnego centrum handlowo – usługowo – rozrywkowego o powierzchni handlowej wynoszącej 70 tys. m kw., jest w toku.

„Z przyjemnością ogłaszamy, że sfinalizowaliśmy transakcję sprzedaży Galerii Młociny firmom Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. Master Management Group miało wizję nowoczesnego kompleksu handlowego w jednej z najlepszych lokalizacji, zaprojektowanego w harmonii z otoczeniem i wyposażonego w unikalne funkcje sportowe i rozrywkowe. Dzięki wytrwałej pracy naszego zespołu dostarczyliśmy na rynek rentowny projekt, który wyznacza standardy w swoim segmencie. Zdobyliśmy też zaufanie inwestorów i największych sieci handlowych” – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

„Zakup Galerii Młociny jest zgodny z naszą strategią inwestowania w wysokiej jakości projekty handlowe w najlepszych lokalizacjach. Warszawa, w porównaniu do innych polskich miast, wyróżnia się stosunkowo niskim nasyceniem powierzchnią handlową na tysiąc mieszkańców. Warto podkreślić, że Galeria Młociny jest zlokalizowana w strategicznym punkcie komunikacyjnym, gdzie znajdują się pętle tramwajowe, przystanki autobusowe oraz stacja metra. Młociny to także dzielnica, w której systematycznie przybywa osiedli mieszkaniowych” – powiedział Hadley Dean, prezes Echo Polska Properties.
Galeria Młociny zadebiutowała publicznie w 2014 roku podczas targów MAPIC i uzyskała pozwolenie na budowę w 2015 r., natomiast budowa obiektu rozpoczęła się we wrześniu 2016 r. Zespół leasingu, którym kieruje Michał Masztakowski, skomercjalizował już 60% powierzchni handlowej i pozyskał kluczowych najemców, m.in. Intermarché, dla którego będzie to debiut na Warszawskim rynku. Segment modowy Galerii Młociny tworzą Zara i marki należące do grupy Inditex, H&M, C&A, VAN GRAAF i wiele innych, będzie też sklep EURO RTV AGD, podczas gdy rozrywkę i ofertę czasu wolnego zapewnią m.in. 9-ekranowe kino CINEMA3D i Calypso Fitness Club.

„Zgodnie z naszą długofalową strategią, sprzedaż Galerii Młociny jest dla nas otwarciem nowych możliwości inwestycyjnych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani o dużym potencjale licznych projektów handlowych na terenie Polski i wkrótce będziemy ogłaszać nowe informacje dotyczące naszego portfolio” – dodał Paul Kusmierz.

„Galeria Młociny będzie kolejnym projektem, umacniającym pozycję Echo Investment jako najważniejszego dewelopera w sektorze nieruchomości handlowych, a także potwierdzeniem naszego doświadczenia w tym segmencie” – powiedział Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Najpopularniejsze marki, bogata oferta sportowo-rozrywkowa

W Galerii Młociny najdzie się około 220 lokali handlowych i usługowych, w których klienci znajdą popularne marki. W centrum pojawi się RTV Euro AGD, operatorem spożywczym będzie Intermarché, a bogatą ofertę modową tworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF, CCC i Wojas. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawią się również perfumerie Sephora i Douglas, czyli przedstawiciele segmentu premium, a także The Body Shop, MAC i Rossmann. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK.

Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także wyjątkowy koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki, a także Dunkin’ Donuts, którego lokal znajdzie się na parterze, przy wejściu do centrum. W Galerii Młociny otworzy się także największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D.

Wyjątkowy projekt

Galerię Młociny, która oferować będzie 220 000 m kw. łącznej powierzchni, wyróżnia wyjątkowy projekt architektoniczny, który powstał w renomowanych pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Na dachu powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu, a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu. Wnętrza wyróżniać się będą dużą wysokością, co pozwoli na tworzenie dwupoziomowych sklepów, dominować będą przestronne place i alejki oraz dużo naturalnego światła. W kompleksie znajdzie się miejsce na organizowanie rozmaitych wydarzeń np. koncertów czy akcji promocyjnych.

Pliki